Over de veiling

Van 12 t/m 16 december vindt Masters of LXRY plaats in RAI Amsterdam.
Zoals elk jaar steunt Masters of LXRY een goed doel. Dit jaar, met de liefde als leidraad, is gekozen voor de Hartstichting. De makers van LXRY Magazine hebben een Limited Love Magazine uitgebracht, dat werd gedrukt met een blanco cover. Vervolgens werd bekend en creatief Nederland gevraagd een ontwerp hiervoor te maken. De reacties waren overweldigend, de liefde bleek een bron van inspiratie. Het resultaat: ruim honderd kunstwerken vormen samen een unieke kunstcollectie. Tot en met maandag 16 december 19:00 uur kun je bieden op de unieke kunstwerken. Het bieden gaat vanaf € 150,00 of € 250,00 (afhankelijk van cover) en kan met minimaal € 50,00 of € 100,00 per bod worden verhoogd.

Wil je jouw Limited Love Cover direct bemachtigen? Dat kan zeker! Door € 5.000,00 te bieden op jouw favoriete Love Cover, wordt deze direct uit de veiling gehaald en is de Love Cover voor jou.

Wat gebeurt er met het geld van de veiling? Het volledige bedrag van de veiling komt ten goede aan de Hartstichting. Wil jij meer weten over hoe de Hartstichting het geld besteedt? Kijk dan op www.hartstichting.nl voor meer informatie.